L'Ajuntament posa en marxa un aplicació mòbil per millorar la comunicació amb la ciutadania

Dijous, 8 de setembre de 2016

En el marc de la passada Festa Major l'Ajuntament de l'Ametlla del Vallès ha estrenat la seva nova aplicació mòbil sumant, així, un instrument de comunicació amb la ciutadania més als altres canals habituals, com ho són el web institucional, les xarxes socials oficials del Consistori i el Diari de l'Ametlla.

L’app de l’Ametlla posa l’actualitat, l’agenda i la principal informació en un sol clic a través dels anomenats telèfons intel·ligents i tauletes. Aquest nou canal d’informació permet consultar d’una manera molt senzilla i ràpida referències del dia a dia del nostre poble i, fins i tot, enviar a l’Ajuntament avisos i incidències municipals relatives, per exemple, a la via pública, a través de la secció de la bústia i mitjançant fotografies descriptives. 

Aquest instrument permet a la ciutadania trobar les notícies, l'agenda o l'accés a les xarxes socials Twitter i Facebook amb els continguts vinculats a l’Ametlla del Vallès. També es pot visualitzar vídeos de producció pròpia, consultar els exemplars del Diari de l’Ametlla, o avisos push up en cas d'emergències, eina molt útil per co

municar i informar als ciutadans d’informacions com talls de carrers, obres, avaries... 

Alhora, l'aplicació conté també informació de gran utilitat del municipi i de manera actualitzada, com ara els comerços, empreses i entitats municipals així com els equipaments i serveis municipals. 

L’eina també posa a la disposició dels usuaris i usuàries una bústia ciutadana per fer arribar a l'Ajuntament tot tipus de suggeriments, consultes o aportacions, també via mòbil. 

L’Ajuntament vol donar així resposta a la realitat de la comunicació actual, on els serveis mòbils són el present i una tendència creixent a nivell mundial.

Darrera actualització: 8.09.2016 | 10:55