OFICINA MUNICIPAL D’INFORMACIÓ I DEFENSA AL CONSUMIDOR
L'Oficina Municipal d’Informació i Defensa al Consumidor és un oficina integrada a l’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès, que informa als consumidors sobre els seus drets i deures en temes de consum i tramita les seves queixes i reclamacions.
Intervenim i assessorem exclusivament en temes de conusum.
No són competència d’aquesta oficina: litigis o conflictes entre particulars i els conflictes on hi hagi indicis de delicte o estafa.
COM TRAMITAR LA MEVA QUEIXA/RECLAMACIÓ:
A través de l’Oficina Virtual de Consum.
Decarrega el full d’imprès de reclamació i fes-lo arribar al Registre d’Entrada Municipal.
Presencialment els dimecres, demanant cita prèvia.
DEMANEU CITA PRÈVIA TRUCANT AL 93 843 25 01 – EXT. 109 o a través de correu electrònic a comerc@ametlla.cat
Diumenge 16 de març, el parc de Maria Lluïsa acollirà una nova edició del Mercat Boig de l’Ametlla del Vallès, un esdeveniment dedicat a la venda i l’intercanvi de productes de segona mà i serveis, fomentant el reciclatge, la reutilització i la solidaritat.
Després de l’acord aprovat al ple municipal de finals de 2024, l’Ametlla del Vallès és l’onzè municipi de la comarca en sumar-se a l’ AMAP , després que ja ho hagi fet Cardedeu, Figaró-Montmany, Les Franqueses, Llinars, Montmeló, Montornès del Vallès, St. Antoni de Vilamajor, St. Esteve de Palautordera, Vilalba Sasserra i Vilanova del Vallès.
El pròxim dissabte 16 de març tindrà lloc una nova edició del Mercat Boig en el parc de Maria Lluïsa, de les 10 h a les 14 h.