L'Ajuntament de l'Ametlla del Vallès ha habilitat una línia d'ajuts dirigits al teixit empresarial, empreses i treballadors autònoms de l'Ametlla del Vallès, per ajudar-los a fer front a l'impacte de la COVID-19.
Aquests ajuts es poden tramitar fins al 31 de maig, i el període en el qual s'emmarquen els respectius requisits i obligacions serà del 15 de març de 2020 fins al 14 de març de 2021.
Per tal de poder-hi optar, els beneficiaris hauran de complir els requisits següents:
🔘 Qui els pot demanar❓
👉 Per beneficiar-se cal complir els següents requisits:
1️⃣ Ser una persona física autònoma o jurídica, amb una empresa constituïda abans del 14 de març de 2020.
2️⃣ Desenvolupar l'activitat econòmica a l'Ametlla del Vallès, tenir-hi el centre de treball, el domicili fical, o que el domicili de l'activitat a la declaració cencal hi estigui donada d'alta.
3️⃣ Haver patit una reducció de la facturació en el període del 15 de març de 2020 al 14 de març de 2021.
🔘 Com se sol·licita❓
🔸 Omplint el formulari que es troba a https://www.ametlla.cat/ajuts-covid-19
🔸 Adjuntant documentació que acrediti la identitat de la persona sol·licitant.
🔸 Adjuntant justificant de titularitat del compte bancari on es farà l'ingrés de l'ajut.
🔸 Adjuntant documentació que acrediti la reducció de la facturació conseqüència de la COVID-19 i documentació que acrediti les despeses, amb data entre el 15 de març de 2020 i el 15 de març de 2021.
🔘 Quines despeses són subvencionables❓
☑️ Despeses de lloguer i subministraments de serveis bàsics, dins el període subvencionable.
☑️ Despeses d'implementació de mesures relacionades amb la COVID-19.
☑️ Despeses de gestoria o qualsevol altra despesa relacionada amb la COVID-19.
☑️ Despeses relacionades amb la taxa dels serveis de residus i d'ocupació de la via pública 2020, proporcionals als mesos de tancament.
Trobareu tota la informació necessària prement aquesta imatge: