El govern de l’Estat espanyol ha decretat el manteniment de l’estat de l’alarma pels propers 15 dies, però també un relaxament de les mesures de confinament total vigents la darrera quinzena, a partir d’avui dilluns 13 d’abril.
L’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès fa una crida a mantenir les mesures preventives i d’autoprotecció adoptades fins avui, en la mesura del possible atesa la nova situació, per tal d’evitar nous contagis i contenir la propagació de la pandèmia, tals com mantenir el distanciament social, evitar desplaçaments no justificats o teletreballar sempre que sigui possible.
En aquest sentit, recordem que només es permet la circulació de persones (d’una en una, a peu o en vehicle) en cas de:
- Compra d’aliments, farmàcia o béns de primera necessitat.
- Assistència a centres sanitaris.
- Assistència al lloc de treball.
- Retorn al lloc de residència.
- Cura de persones.
- Entitats financeres o d’assegurances.
L’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès manté l’atenció telefònica i telemàtica, i romandrà tancat al públic com a mesura de contenció del coronavirus (COVID-19):
- L'Oficina d'Atenció Ciutadana farà atenció telefònica al 93.843.25.01 o per correu electrònic
a ametlla@ametlla.cat, excepte casos molt urgents que s'atendran amb cita prèvia.
- Queden suspesos i interromputs els terminis per a la tramitació dels procediments administratius municipals fins a nou avís.
- Queda garantida la prestació de Serveis Socials bàsics.
- La Policia Local seguirà oferint el seu servei habitual.
- Els serveis de neteja viària i de recollida d'escombraries es mantenen amb normalitat.
La brigada treballa en serveis mínims.
- El Consistori continua informant a la ciutadania a través dels canals habituals: web www.ametlla.cat; Facebook (@AjuntamentAmetlla); Twitter (@AjAmetllaValles); Instagram (@ajametlladelvalles); Youtube
El servei de recollida d’escombraries segueix funcionant amb normalitat, però la deixalleria està tancada i cal guardar a casa tots aquells residus que habitualment s’hi porten fins que la situació es normalitzi. Recordem que cal fer un bon ús dels contenidors i no deixar bosses a terra.
Els serveis de recollida a domicili de saques de verds i de trastos voluminosos segueix operatiu.
Concerteu la recollida trucant al️ 93 870 87 53 (saques de verds) i/o al️ 900 897 000 (trastos voluminosos)
El Centre d’Atenció Primària (CAP) de l’Ametlla del Vallès, a instàncies de l'Institut Català de la Salut, roman tancat fins a nou avís i es centralitza l’atenció al de la Garriga. La ciutadania pot contactar-hi al telèfon 93 860 58 97
Totes les instal·lacions de l’organisme de gestió tributària (oficines centrals i territorials i punts d'informació), entre la que es troba la de l'Ametlla del Vallès, romanen tancades, i l’antenció al contribuent es manté:
- Telemàtica (www.orgt.diba.cat). També podreu presentar escrits a través del registre telemàtic.
- Correu electrònic, a l’adreça: orgt.atenciociutadana@diba.cat, a través de la qual es rebran i contestaran consultes.
- Per telèfon, trucant al número 93 202 98 02