Ajut per a la realització d'activitats esportives d'infants i adolescents temporada 2016/2017

Dilluns, 20 de juny de 2016

Del 27 de juny al 17 de juliol es poden presentar les sol·licituds per accedir a l'ajut per a a la realització d'activitats esportives d'infants i adolescents temporada 2016/2017.

Aquestes s'han de presentar al registre de l'Ajuntament de l'Ametlla del Vallès, de dilluns a divendres, de 8 a 15h i dijous de 8 a 18h.

Ajut per a la realització d'activitats esportives d'infants i adolescents temporada 2016/2017

Ajut econòmic de l’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès per la realització d’activitats esportives* d’infants i adolescents per a la temporada 2016/2017.

*(L’activitat d’equitació no és una activitat que estigui contemplada dintre d’aquests ajuts econòmics).

Destinataris

- Poden ser beneficiaris els infants/adolescents empadronats al municipi de l’Ametlla del Vallès que es trobin en una situació familiar amb necessitats social i/o econòmiques, i que estiguin cursant el segon cicle d’educació infantil, educació primària o educació secundària ESO.

- Tenir una renda neta per membre de la unitat familiar igual o inferior a 569,12€/mensuals una vegada descomptades les despeses d’habitatge de lloguer o hipoteca fins a un màxim de 600€/mensuals.

- El cost que la unitat familiar destina mensualment a l’habitatge ha de ser: habitatge de compra no pot superar els 900€/hipoteca mensual, habitatge de lloguer no pot superar els 750€/lloguer mensual.

- Poden sol·licitar aquests ajuts els pares, les mares, els tutors legals o les persones encarregades temporalment o definitivament de la guarda de les persones beneficiàries.

- No tenir deutes amb el club o l’entitat esportiva corresponents a altres anys/temporades.

Documentació que cal presentar

1. Instància de sol·licitud de l’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès.

2. Volant d’empadronament emès per l’ajuntament.

3. DNI o passaport dels pares o tutors de l’alumne/a i permís de residència en cas de persones estrangeres

4. Targeta sanitària individual TSI de tots els membres de la unitat familiar inclòs el sol•licitant.

4. Llibre de família.

5. Rebut de lloguer o hipoteca de l’habitatge familiar

6. Declaració presentada de la renda de l’exercici anterior. En cas de no haver-la fet per no tenir-ne obligació consultar al model de sol•licitud la documentació a presentar.

7. Per ser autònoms o empresaris i tributar per mòduls s’haurà d’adjuntar el compte de resultats o d’explotació de l’empresa o document acreditatiu de la situació econòmica real de l’empresa.

8. Sentència de separació si és el cas (conveni regulador). En cas d’incompliment de l’obligació de pagament de la pensió d’aliments, documentació acreditativa de la reclamació de la mateixa.

9. Certificat de disminució, discapacitat o llarga malaltia si és el cas.

10. Carnet de família nombrosa o monoparental, si és el cas.

11. En cas de representació legal o acolliment del beneficiari, documentació acreditativa d’aquest fet.

12. En casos de violència de gènere, la documentació acreditativa (d’acord amb les previsions de l’article 33 de la Llei 5/2008, de 24 d’abril, del dret de les dones a erradicar la violència masclista).

*L’Ajuntament es reserva el dret de poder obtenir el certificat del padró municipal i el de béns dels major d’edat de la família.

Darrera actualització: 20.06.2016 | 10:24