Dilluns 6 de juliol es dona el tret de sortida a la convocatòria d'ajuts de memjador escolar pel curs 2020/2021, termini que s'allargarà fins el dia 24 del mateix mes.
L’objecte d’aquesta convocatòria és regir l’atorgament d’ajuts de menjador als alumnes matriculats en un centre educatiu del Vallès Oriental sostingut amb fons públics de Catalunya, en qualsevol dels cursos dels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil i d’ensenyaments obligatoris, durant el curs corresponent a la convocatòria, sempre i quan no els pertoqui la gratuïtat del servei.
Els beneficiaris són els alumnes matriculats en un centre educatiu del Vallès Oriental sostingut amb fons públic de Catalunya, en qualsevol dels cursos de segon cicle d’educació infantil i d’ensenyament obligatoris, sempre i quan no els pertoqui la gratuïtat del servei i compleixin els requisits establerts en les Bases (article 3 les mateixes).
La sol·licitud dels ajuts:
La documentació obligatòria (mitjançant original o fotocòpia compulsada):
a)Informe de vida laboral actualitzat emès per la Seguretat Social
b)En el cas de persones perceptores de la Renda mínima d’inserció i/o de Renda garantida de ciutadania, el certificat acreditatiu en relació amb l’any 2019.
c)En el cas de persones que estiguin donades d’alta al sistema especial de treballadors de la llar de la Seguretat Social, el certificat de cotitzacions en relació amb l’any 2019.
d)Qualsevol altra documentació no prevista amb anterioritat que acrediti fefaentment els altres ingressos no tributables o exempts en relació amb l’any 2019.
La documentació complementària (mitjançant original o fotocòpia compulsada). L’omissió de presentació d’aquesta documentació suposa la no acreditació de la situació respectiva, i conseqüentment no es tindrà en compte en la valoració de l’ajut:
Per a qualsevol dubte o aclariment podeu trucar a l’Ajuntament i demanar cita prèvia amb Serveis Socials, al telèfon 93.843.25.01 (de dilluns a divendres de 8.30h a 14h)