La línia d’autobús 425 de Sagalés que comunica l’Ametlla del Vallès amb la Garriga és un servei a demanda des del passat 21 de desembre.
Com funciona aquest servei
Aquesta línia funciona íntegrament amb petició prèvia. Això vol dir que el bus no farà el servei si prèviament els usuaris no han fet una reserva per a una expedició en concret, amb un mínim de 24 hores d’antelació.
Amb quina antelació puc demanar un servei a demanda?
Aquest servei de transport sota demanda es pot demanar fins 24 hores abans de la sortida de l’autobús.
Com puc demanar un servei a demanda?
- Truqueu al 900 13 00 14 (de dilluns a divendres feiners de 8:00h a 20:00h).
- Descarregueu l’app Sagalés on demand i feu les vostres reserves còmodament des del vostre telèfon mòbil. L’app és totalment gratuïta i està disponible tant per Android com per a IOS.
- Entreu al web www.sagalesondemand.com per fer les vostres reserves.
- En el moment de la reserva caldrà indicar de forma clara la parada i l’expedició. Una vegada tramitada la reserva, l’usuari rebrà confirmació pel mateix mitjà pel qual hagi fet la petició.
Puc fer servir qualsevol títol de transport?
Es pot fer servir qualsevol títol ATM així com els títols propis de l’operador.