Ple ordinari, el 27 de gener

Dimecres, 22 de gener de 2025

Dilluns 27 de gener tindrà lloc el primer ple ordinari de l'any, el qual se celebrarà a les 19 h a la Sala Polivalent, i s'emetrà en directe pel canal YouTube de l'Ajuntament.

Els ciutadans i ciutadanes que vulguin formular alguna pregunta a qualsevol càrrec electe en les sessions plenàries ordinàries, pot fer-ho enviant un correu electrònic a alcaldia@ametlla.cat des de l’endemà del darrer ple, i fins a les 14.30 h del dia de la nova sessió.

Ordre del dia:

PART RESOLUTIVA

1.- Aprovació de l'esborrany de l'acta de la sessió anterior, de data 17/12/2024.

2.- Informació d'Alcaldia.

3.- Actualització de la delimitació entre els termes municipals de l'Ametlla del Valles i Figaró-Montmany.

4.- Aprovar l'extinció del contracte de serveis de neteja dels equipaments municipals del poble amb la societat Ilunion Limplieza y Medio Ambiente, S.A..

5.- Aprovació d’un conveni marc de col·laboració entre la Universitat Autònoma de Barcelona i l'Ajuntament de l'Ametlla del Vallès.

6.- Aprovació del conveni específic de col·laboració entre la Universitat Autònoma de Barcelona i l'Ajuntament de l'Ametlla del Vallès per a la redacció d’una Ordenança de Civisme i Convivència Ciutadana mitjançant un procés de participació ciutadana.

7.- Rectificació de l’Ordenança general de tancaments en sòl no urbanitzable del municipi publicada l'any 2014.

8.- Ratificació del Decret d'Alcaldia sobre els nomenaments de personal titular i suplent del Jutjat de Pau.

9.- Aprovar la delegació a la Diputació de Barcelona per la constitució d'una borsa de personal temporal de tècnic/a auxiliar de biblioteques.

10.- Aprovació de la modificació dels estatuts del Consorci per a la Gestió dels Residus del Vallès Oriental.

11.- Rescissió del contracte d'explotació del bar-restaurant de Can Camp amb la societat mercantil 1023 Grup, S.L.

12.- Aprovació de les tarifes d'auto-taxi per a l'any 2025.

13.- Moció per reclamar a la Direcció de Correus Territorial i Estatal una millor i més àgil gestió del personal.

ACTIVITAT DE CONTROL

14.- Donar compte del llistat de Decrets d'Alcaldia (del núm 1026 de 18/11/2024 al núm. 13 de 8/01/2025).

15.- Donar compte dels acords adoptats per la Junta de Govern Local des de la darrera sessió de Ple (De la Junta de Govern Local de data 2-12-2024 a la Junta de Govern Local de data 23-12-2024).

PRECS I PREGUNTES

Darrera actualització: 23.01.2025 | 07:36