Primera sessió de la Taula d’Entitats Esportives de l’Ametlla del Vallès

Dimecres, 19 de febrer de 2025

El passat dilluns 10 de febrer es va celebrar la primera sessió de la Taula d’Entitats Esportives de l’Ametlla del Vallès, a la qual van assistir representants del Club Tennis Taula l’Ametlla, Associació Voleibol Ametlla, Club Bàsquet l’Ametlla, Club Futbol Ametlla, Grup Excursionista l’Ametlla, Moto Club l’Ametlla, AIKIDO, Artistic Skating l’Ametlla i Associació Esportiva l’Ametlla, així com membres de l'Ajuntament i tècnics esportius municipals.

Organitzada per l’àrea d’Esports, la Taula d’Entitats Esportives es planteja com un espai de participació que té com a objectiu fomentar la col·laboració entre les entitats i l’administració, per millorar la governança esportiva, optimitzar recursos, fomentar la inclusió social i adaptar-se a reptes com la sostenibilitat i la digitalització.

En aquesta primera sessió es varen tractar aspectes ben diversos, tals com el protocol contra violències sexuals en equipaments esportius, el calendari d’activitats de l’any 2025 o la identificació d’eixos de treball prioritaris, i va servir per començar a definir els aspectes que han de consolidar aquest nou ens com un instrument de coordinació i millora de l’activitat esportiva local.

Les entitats participants van posar en comú necessitats i propostes a partir d’una dinàmica participativa, de la qual es va desprendre la importància d’un model esportiu sostenible, inclusiu i adaptat a les necessitats del municipi.

També es va establir el calendari de reunions d’aquest any, que es faran a l’abril, juny, setembre i novembre, en les quals es farà un seguiment i s’aprovaran les accions dutes a terme.

Darrera actualització: 19.02.2025 | 12:59