RESERVES
Què podem reservar?Únicament podem reservar documents en préstec. Els documents que apareixen com a "disponibles" al catàleg no es poden reservar. Tampoc no es poden reservar els exclosos de préstec.
Si us interessa que us reservem un llibre que està disponible, truqueu a la biblioteca o envieu-nos un correu electrònic. El document en qüestió es retornarà al prestatge si no el passeu a buscar aquell mateix dia.
Si reserveu documents d'altres biblioteques, tingueu en compte que els haureu d'anar a recollir. Si voleu que us el portem, sol·liciteu un préstec interbibliotecari.
Com fer la reserva?
Localitzeu el document al catàleg. Cal que trieu un exemplar concret.Cliqueu a la icona "reserves" que trobareu just a sota de la descripció de l'exemplar.S'obrirà una pantalla on se us indicarà si el document ja té alguna reserva o no. Cliqueu un altre cop damunt la icona "reservar".El sistema us demanarà que us identifiqueu. Heu d'escriure el vostre número d'usuari (el del codi de barres del carnet de biblioteca) i el vostre DNI (sense lletra).Cliqueu "acceptar".
Recollir el document
Quan el document que estava en préstec és retornat, la biblioteca es posa en contacte amb l'usuari que l'ha reservat.El document l'ha de recollir l'usuari que va fer la reserva.El document reservat es recull a la biblioteca que n´és propiètaria.
Per a més informació, consulteu l'apartat de tràmits en línia de Diba.
RENOVACIONS
Qualsevol usuari pot efectuar dues renovacions sobre els documents que ha de retornar, sempre i quan aquests no estiguin reservats per algú altre.
Les renovacions poden sol·licitar-se telefònicament, per correu electrònic o personalment.
Des de la pàgina web del catàleg de les biblioteques de la Diputació, també podeu realitzar aquest servei, si us identifiqueu com a usuaris al requadre de la part superior dreta, introduïnt el vostre número de carnet i el del DNI. Trobareu dos enllaços, i un d'ells redirecciona cap a un llistat dels vostres préstecs actuals. Hi haurà una columna "renovar" al costat de cada document. D'aquesta manera us estalvieu altres tràmits i ho podeu gestionar vosaltres mateixos.
Per a més informació, visiteu la plana de tràmits en línia de Diba.