OFICINA MUNICIPAL D’INFORMACIÓ I DEFENSA AL CONSUMIDOR
L'Oficina Municipal d’Informació i Defensa al Consumidor és un oficina integrada a l’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès, que informa als consumidors sobre els seus drets i deures en temes de consum i tramita les seves queixes i reclamacions.
Intervenim i assessorem exclusivament en temes de conusum.
No són competència d’aquesta oficina: litigis o conflictes entre particulars i els conflictes on hi hagi indicis de delicte o estafa.
COM TRAMITAR LA MEVA QUEIXA/RECLAMACIÓ:
A través de l’Oficina Virtual de Consum.
Decarrega el full d’imprès de reclamació i fes-lo arribar al Registre d’Entrada Municipal.
Presencialment els dimecres, demanant cita prèvia.
DEMANEU CITA PRÈVIA TRUCANT AL 93 843 25 01 – EXT. 109 o a través de correu electrònic a comerc@ametlla.cat
Després d'haver-se hagut d'ajornar a causa de la pluja l'edició del Mercat Boig del dia 16 de març, finalment el pròxim diumenge 6 d'abril se celebrarà l'edició de primavera d'aquest esdeveniment tan esperat, en el parc de Maria Lluïsa de l'Ametllad el Vallès
Diumenge 16 de març, el parc de Maria Lluïsa acollirà una nova edició del Mercat Boig de l’Ametlla del Vallès, un esdeveniment dedicat a la venda i l’intercanvi de productes de segona mà i serveis, fomentant el reciclatge, la reutilització i la solidaritat.
Després de l’acord aprovat al ple municipal de finals de 2024, l’Ametlla del Vallès és l’onzè municipi de la comarca en sumar-se a l’ AMAP , després que ja ho hagi fet Cardedeu, Figaró-Montmany, Les Franqueses, Llinars, Montmeló, Montornès del Vallès, St. Antoni de Vilamajor, St. Esteve de Palautordera, Vilalba Sasserra i Vilanova del Vallès.